If I wanted to leave I would have left by now but you're the only one that knows me, better than I know myself.

är på skolan idag, får se hur länge jag orkar vara här, har fortfarande feber och lite sånt men ska försöka kriga mig igenom fram tills lunch iallafall. var på medicinkonsulten igår och tog blodprov för jag mådde så himla dåligt, får hjärtklappningar och börjar skaka hela tiden. dom trodde att de berodde på medicinen och att jag äter flr hög dos så dom skulle kolla upp det. lever då än iallafall men fy vad kasst man kan må asså. iallafall så blir det nog ingen träning för min del ikväll, ska försöka bli frisk så jag orkar med skolan istället. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0