If you had it like me and I was in your shoes, I'd probably hate on me too.

helgen har varit otroligt bra, sista helgen som 17år, så ska verkigen inte klaga. fredagen va en aningens bättre än lördag men ska absolut inte klaga. i fredags så begav jag mig upp på stan vid 18.00 och började dricka direkt, va hos tobbe till cirkus 22.00-22.30 då dom for på hotellet, sedan begav vi oss till erik och där var de endel folk, vissa roliga andra mindre roliga men de är väl sånt man få ta, blev en del alkohol där innan jag till sist bagav mig på efterfest till cirkus 04.30 och sovde sedan hos en fin. Landade hemma vid 15.30 efter jag hade varit i stallet pch fixat klat där, fixade mig och begav mig mot Golden Bar för att äta middag med sanna, drog till laponia efter det och träffade några saknade umeåbor, sedan begav vi oss till tobbe för att dricka lite tequila, drog från tobbe vid 22.30 landade snabbt på en annan fest, va där någon timme innan vi begav oss till ludde. väntade på att hotellet skulle stänga så jag kunde träffa en vän, fick skjuts till hoppbacken och efter de landade jag hemma i min egna säng vid 05.00. kort och gott så var min sista omyndiga helg beskriven♣
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0