So fresh how we flow, everybody get their style from us.

trött nånting efter helgen. i frdagas begav jag mig mot vännäs för att fota ponnytävlingar, åkte hem med sebbe vid halv 5 så var hemma vid halv 7 åt middag sedan begav jag mig mot stallet för att ta in hästarna. åkte hem fixade mig lite och begav mig ut på stan med fina vänner. Kom hem vid halv 2 och vaknade sedan vid 1 på dagen. igår så klev jag upp vid 1 somsagt sedan for jag till stallet mockade åt två hästar gick med lillan och gav dom middag. åkte hem (själv hemma) började fixa mig lite smått och sedan knäppte jag första vid 3. robert hämtade mig här hemma sen åkte vi till honom för att käka hämt pizza. efter de begav vi oss ut på äventyr, drog till gustav va där ett tag sedan begav vi oss till frida för att spöa alla i beerpong och ja vi vann. sedan cyklade vi till furuvik, erik cyklade jag åkte, och självklart vann vi tävlingen dit eftersom att viktor och robert fuskade under powerbreaken och cyklade vidare istället. landade hemma vid halv 3 och däckade nästan direkt. imorgon äre skola och koller ju vara lagomt död..suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0