I think the whole worlds addicted to the drama, only attracted to the things that bring you trauma

red lillan lite på banan idag och linnea fotade, tusen tack!
har iallafall nästan just ätit och nu ligger jag i sängen och försöker bli frisk. hade ingen feber imorse men är fortfarande jätte förkyld och har en hosta som jag skulle kunna döda någon för att bli av med! har dessutom en as konstig knöl(?) på halsen som vi ska fara och kolla upp. vet inte vad de är men nada good trodde mamma så de är väl bäst att kolla upp de så jag inte dör hehe. yolo? 
skriver mer senare och tillsdess får ni klara er med en bild från idag på min fina♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

varför tävlar du inte något med lillan? :)

Svar: för att hon är så gammal, hon är ju 24:) men ska tävla våran absoluta sista tävling tillsammans i lycksele:)
Mikaela Frohm

2013-03-07 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0