you want what you can't have, and when you can have it you don't want it.

 
lever idag, med nöd och näppe eller vafan man nu bruka säga. de börja riktigt bra och sen blev kvällen lite spårad för min del hehe. ska iallfall inte ut ihelgen tror jag, eller ja de bruka ju låta så dagen efter "JAG SKA BLI NYKTERIST" typ nått sånt tänker jag just nu. men eftersom de är många som åker till övik så lär jag väl ba sitta hemma å dega ihelgen. på tal om inget ska jag tävla krille på hippo v.8 är taggad som något! änrligen komma sig ut och tävla igen, och på världens bästa dessutom! tillbaka till änmet, har målat hela kvällen och nu måste jag vänta tills imorgon för att fortsätta. less redan hehe. aja GZ till den som orkat läsa allt ciao!
 
två bilder från ihelgen!

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

snyggaste mikkis<3

Svar: du är snygg gumman!
Mikaela Frohm

2013-01-27 @ 19:31:54
URL: http://teamha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0